0. GAIA: MATERIAREN ANIZTASUNA
Zenbat DENBORA erabiliko dugu?
Ikasgaia ikasteko 9 ordu erabiliko ditugu
(azterketa ordua ere, denbora honen barne hartzen dugu)
Zer ikasi behar dut?
EBALUAZIO IRIZPIDEAK
Ikasgaia ikasteko 9 ordu erabiliko ditugu
(azterketa ordua ere, denbora honen barne hartzen dugu)
Zer ikasi behar dut?
EBALUAZIO IRIZPIDEAK
Ebaluazio Irizpideak |
a) Materiak zer forma izan ditzakeen eta solidoen, likidoen eta gasen
artean dauden ezaugarriak azaltzea, bai eta egoera bakoitzak zer ezaugarri dituen ere.
b) Teknika eta esperientzia errazen bidez, materiaren egoeren propietateak eta haren aldaketak azaltzea.
c) Lortutako datuak adieraztea, emaitzak interpretatzea eta materiaren propietateak eta aldaketak azaltzen dituzten esperimentuen ondorioak lortzea.
d) Nahastea, disoluzioa, substantzia purua, elementua eta konposatua definitzea.
e) Substantzien nahasteak bereiztea, haiek prozesu fisikoen bidez banantzeko aukerari erreparatuz, substantzia bakoitza besteetatik desberdintzen duten propietateak baliatuta.
f) XXI. mendeko materialen ezaugarriak azaltzea.
g) Hondakinak birziklatzeko prozesua eta birziklatu beharra azaltzea.
|
MATERIAREN ANIZTASUNA ESKEMA
2. gaia eskema ikasleentzat from belenlopez68
JOSEBAren apunteak 1D gela
MATERIAREN ANIZTASUNA POWER POINT-AK
APUNTEAK
APUNTEAK
BELENen apunteak (1A, 1B, 1C gelak)
Materiaren aniztasuna from belenlopez68
MODELOAK
MATERIAREN EGOERAK (ERDERAZKOA)
DISOLUZIOAK (GATZA ETA URA. AZUKREA ETA URA)
ERDERAZKOAK
BIDEOAK
LOS ESTADOS DE LA MATERIA
SEPARACION DE MEZCLAS
GALDETEGIA
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina